onsdag 11 december 2013

Christmas is coming to Malta

Drömde om min blogg inatt, antar att det var ett tecken på att det var dags att uppdatera igen. Så heeej Grisen! :)

Börjar bli lite knäpp i huvudet på att ha så mycket människor runt omkring sig hela tiden. Först kom Alex och hälsade på och två dagar senare flyttade Måns in här. Så, från att bo 2 personer i en lägenhet så är vi nu 5 stycken. Direkt när Alex åker hem så kommer min familj och då kommer vi vara 8 stycken.. Usch, jag längtar nästan tills alla har flyttat ut. Det är ju typ omöjligt att hålla det hyfsat städat i en lägenhet med för mycket människor också.

Hur som helst. Vi har haft riktigt gött väder de närmsta dagarna. 18 grader och strålande sol. Idag var det däremot värre, såklart. Det brukar vara så när man är ledig =) Det har varit väldigt molnigt och storm som vanligt idag. Fick även uppleva mitt första strömavbrott här på Malta. Varade som tur var inte längre än ca 20 minuter.

Annars känns det inte som att man har så mycket att uppdatera med, jobbar mest om dagarna och super på helgerna om man har ork över. Har börjat jobba kvällar nu, oftast 15-24. Jävligt chill!

Aja nu ska jag till affären för att handla inför filmkvällen vi ska ha hemma hos oss ikväll. Ha det! :)

Jul på Malta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar