måndag 7 april 2014

Don't try to rush things that need time to grow.

Folk vill att man ska blogga när man är utomlands. Jag förstår, jag tyckte likadant när jag hade bekanta som bodde i häftiga länder i Sydamerika eller i Asien. Men sanningen är att det inte finns så mycket att säga. Det är ju vardag för mig att vara här nu.

Jag vaknar på morgonen. Jag duschar, klär på mig och går till jobbet. Jag kommer hem på kvällen och lagar middag och kollar på serier och sen sover jag. Om och om igen. När jag är ledig går jag ut och festar. Precis som jag gjorde i Sverige!

Det är så svårt att veta vad man egentligen ska skriva om. Men är det något speciellt som ni undrar över med Malta? Priser? Uteställen? Mat? Språk? Hur lägenheterna är? Vad som helst! Let me know and I will write about it!


1 kommentar:

  1. Haha, you know what? I have this header a few months and I have never seen this mistake! I know that there should be ''feel'' no ''fell'', I'm so confused now, 'cuz it's a very stupid mistake.
    Enjoy! :D

    SvaraRadera